24 december - julaftonsmorgon

Jag och Dawid gick upp vid 9 imorse. Käkade tomtegröt till frukost med resten utav familjen. Sen fick Nicole en julklapp och mamma och Jelle en as fin julblomma utav Dawid och hans familj. Hur gulligt som helst! Nicole blev jätte glad och är helt kär i sitt hundgosedjur. Sen var det Dawids tur att öppna sina julklappar som va ifrån min familj. Och som det såg ut så blev han glad över det han fick. Vilket e great. Igårkväll, eller inatt så fick han också öppna sina julklappar som jag köpt och hans reaktion av allt han fick var bäst. Haha jag blev helt varm i kroppen av att se att han blev riktigt glad. Det är då man känner att det var värt all stress och letande. Det jag fick var också jätte gulligt! Dawid gick upp till sin farmor och farfar för ungefär en timme sen för att äta jul-lunch med sin släkt. Min, eller ja Nicoles släkt kommer hit om typ 2 timmar så jag måste nu hoppa in i duschen, fixa mig och sen hjälpa till med allting som ska fixas. Uppdaterar sen efter vi käkat middag och öppnat julklappar. GOD JUL ALLA! PUSS


Dawids presenter :)

Hahaha trötta.se

Världens finaste Dawie

Haha Nicole fick inte upp paketet - därför hon ser så arg ut, haha!

En as gullig klänning, ett par strumpbyxor och ett hundgosedjur fick hon av Dawid och hans familj. Cute!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och din pojkvän är så gulliga tillsammans. är så avundsjuk!!

2009-12-26 @ 22:11:39
Postat av: Erica

Haha nämen, gud vad snällt sagt :) tack så mycket!

2009-12-27 @ 00:05:26
Postat av: Anonym

Nicole är typ den sötaste ungen jag någonsinn sätt

2009-12-27 @ 10:25:41
Postat av: Petra

Nicole börjar bli riktig långhårig. :) supersöt!

2009-12-27 @ 22:38:45
URL: http://iloverunning21.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0