1 December

Igårkväll så kom Dawid hit. Så låg vi och pratade massa så jag somnade inte förns vid 2. Och det märktes verkligen när vi båda skulle upp vid 10. Gick ju inte alls. Fick sen skjuts utav Jelle till skolan, så då slapp jag stressa till bussen. Men åt andra sidan så kändes det ju otroligt onödigt att komma idag. Tisdagarna är alltid lika onödiga, such a waste. Handel i 1 timme där Agneta pratar om vårt prov och sen ska vi rita på tidiningar för att lära oss hur vi gör affärs plancher, typ där man skriver erbjudanden och blablabla. Nödvändigt att kunna liksom. På idrotten gjorde vi inget alls, eftersom vi inte hade någon musik till våran dans. Så då slutade vi tidigare och så hade vi mentors tid sista lektionen. Är alltid på dåligt humör när jag går från skolan på tisdagar, för vi gör ingenting alls på dom lektionerna vi har, då kan man lika gärna vara ledig eller typ eget arbete.
Nu ska jag plugga, har handels prov imorgon! Pussar


Evelyn och Amanda
(och ja Amanda jag valde den här för att du ser ut som ett lik på resten av bilderna, hahaha)


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha tack.... ne du har fan rätt såg inte klok ut! xD

2009-12-01 @ 18:21:47
Postat av: Erica

Hahahaha du ser jätte rolig ut :D

2009-12-02 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0