Torsdag

Det var riktigt svårt att komma upp imorse, även fast jag hade sovmorgon. Låg och vred mig hela natten och vaknade upp flera gånger. När mitt sista alarm vid kvart över nio satte igång så tvingade jag mig själv upp. Fick ta en snabb dusch och stressa runt i huset. Var snabbare än jag trodde då jag var klar med allt en kvart senare. Så klockan var halv och min buss gick inte förns kvart i. Så jag knatade iväg till bussen i lugn och ro. Var i skolan vid 10 och så hämtade jag mina saker och var i perfekt tid till engelskan. Gjorde inte så mycket idag heller faktiskt. Nästan hela klassen började bråka med Arne (engelska läraren) för att han inte kunde acceptera att en i min klass inte ville läsa högt.
Efter lunchen åkte vi till stan för studie besök i nått hus där en grevinna hade bott. Där finns nu massa klänningar som kändisar bärt, som prinsessan Diana, Audrey Hepburn, Naomi Cambell och massa andra. Vissa klänningar var jätte fina faktiskt!
När vi var klara så gick jag, Simret och Amanda till mcdonalds. Satt och pratade as länge och efter ett tag kom Evelyn och Nathalie. Så vi alla satt och snackade as länge, precis som att vi hade känt varandra i flera år.
När vi skulle gå till tåget så mötte jag upp Sanna och så gick resten till tåget medans jag och Sanna fortsatte gå runt i massa affärer.



En klänning gjord av pasta! och en klänning som är tillägnad till Marilyn Monroe

Klänningen prinsessan Diana bar och sen tre fina svarta klänningar

En överlycklig Amanda och Evelyn & Nathalie

Amanda och Simret

Jag och Simret och en otroligt snygg Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0