Tisdag

Hade sov morgon till halv 11 vilket va hur skönt som helst. Hade engelska för första gången. Våran lärare heter Arne och verkar vara lite slow, men annars helt okej. Matkön var lika lång idag. Haha världens tjat om maten hela tiden, men iallafall. Efter lunchen hade vi idrotts terori och så gick vi igenom betygskriteringarna. Min idrottslärare heter Björn (tror jag) och han är dum i huvudet. Kommer nog aldrig komma överens med en sån människa och efter idag så borde han skjutas. Efter skolan åkte jag, mamma och Nicole till haninge för att gå på ett möte. När vi var klara fick jag en klocka av mamma och sen åkte vi hem.
Nu har jag duschat och ska snart åka hem till Malin för att titta på film med henne och Kim.
Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Erica. jag har en fråga. jag vill ha en väldigt enkel design till min blogg, och du har rätt så "enkla" men ändå riktigt snygga designer. så jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra en design till min blogg? :)

/Isabelle

2009-08-25 @ 20:07:51
Postat av: Erica

Hej Isabelle!

Kul att du tycker att dom är snygga :) Asså jag kan ju göra headers men sen är jag inte så duktig på resten :p men jag kan ju alltid försöka!

2009-08-28 @ 11:22:53
URL: http://ersti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0