Tillbaka till verkligheten

Efter jag varit i farsta med min syster så åkte vi hem, käkade as god middag som mormor lagat. Var sen helt död så jag gick och la mig i min säng och lämnade den inte på hela kvällen. Vid 9 ringde Jocke som gick i lilla gruppen förra året och frågade ifall jag ville komma ner till honom och umgås lite med några som gick i min förra klass. Har inte träffat nån förutom Linda på hela sommaren. Så jag gick ner dit och var där i en timme ungefär. Sen orkade jag inte vara kvar eftersom jag höll på att somna så fort jag blundade lite.

Nu har jag duschat och Dawid var nyss här. Han var här i kanske en halvtimme sen drog han för kanske 10 min sen med Dennis för att käka någonstans. Så jag ska när som helst släcka lampan och sova. I en timme kanske, tills han e tillbaka.
Imorgon kanske jag börjar i farsta gymnasium och då är det bra att komma dit pigg. För er som inte fattar ett piss om vad jag snackar om eftersom jag egentligen ska börja i John Bauer på torsdag får helt enkelt fortsätta vara frågetecken. Jag hoppas iallafall på att jag börjar i farsta för mitt program är helt peeeerfekt!!!!
Så imorgon (förhoppningsvis) är det tillbaka till verkligheten och bara tre år kvar tills jag slutar skolan.
Godnatt, puss och kram



"Baby I can see your halo" *Malin skriker HALOOOO*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje?

2009-08-17 @ 14:16:17
Postat av: Erica

Handel Mode

2009-08-17 @ 16:13:33
URL: http://ersti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0