Sverige - Finland

Sitter och tittar på fotbollen och trycker i mig gurka med dipp. Hur gott som helst! Skulle egentligen befinna mig hos Malin nu, men vi båda mår inte riktigt bra så vi får ta det en annan dag. Målade nyss mina naglar, det fick bli en lila/rosa nyans den här gången. Ska snart hoppa in i duschen och sen så kommer mr Dawe hit. Vi ska väl titta på film eller nått mysigt.
Imorgon ska jag först till farsta med min mami och Nicole, får se om jag hittar något fint där. Sen bär det av till stan med Sanna och Malin. Ska kolla i massa affärer och sen glida förbi ung 08 bara för att vi kan och har ändå inget bättre för oss.
Men nu måste jag verkligen duscha, hörs imorgon! Godnatt, puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0