Söndag

Igår efter vi varit hos Nadja så drog vi till Jessica som också fyllde 20. Satt på hennes baksida med hennes närmaste vänner och släkt och sjöng massa låtar. Hade riktigt kul faktiskt. Malin tog ton som vanligt, vilket är en utav dom charmigaste sakerna med henne, haha! Åkte sen till Gudö med Stephanie, Hanna och Malin. Där vi dansade loss och sen så hämtade Dawid och co mig. Åkte hem till mig och somnade så fort jag la mig i sängen.

Vaknade tidigt som vanligt, även fast jag bara sovit i några timmar. Dawid drog hem tidigt för att käka och grejer innan sin träning. Har sen legat i sängen nästan hela dagen. Orkar inte göra något annat när det är så varmt ute. Badade med Nicole i "poolen" en pytteliten stund, bara för att svalka mig. Ska snart åka eller gå upp till centrum för att köpa godis. Blev så jäkla sugen helt plötsligt. Ska nog titta på film när jag kommer tillbaka och sen gå och lägga mig tidigt. Ska vakta Nicole imorgon från 7 på morgonen till typ 4 så att vara trött finns inte på kartan när det gäller henne.
Nu ska jag upp till centrum, Puss!

Bilder ifrån Gudö

Hanna och Stephanie innan våran skjuts kom

I party bilen, Malin, Stephanie, Hanna och pyttelite av mig och min söta mobil

Jag och Hanna

Hanna och Malin

Johan och Malin

Stephanie, Johan, Malin och Johan(?)

Just dance

Folk

Johan, Hanna, Stephanie och Malin

Folk

Party pinglan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0