Sista dagen i augusti

När jag slutat så gick jag, Amanda, Simret och Denise till Burger King och när vi var klara där gick dom till tunnelbanan och jag tog rulltrappan upp där mami satt. Hon fixade sina älskade naglar (hon överlever inte utan dom). När hon var klar gick vi in på h&m och sen till bokia för att köpa ett block till mig. Åkte sen hem och la mig i sängen direkt. Var/är så sjukt trött. Skippade middagen och sov i nästan 2 timmar. Blev väckt av att Nicole var lite grinig, vilket var bra för annars skulle jag nog sova hela kvällen och då skulle jag varit super pigg när det väl var dags för att sova.
Jaja nu vet jag inte ens vad jag snackar om. Helt ointressant också för den delen. Ska duscha nu.
Puss


Och såhär glad var Amanda när Anna berättade om vårat prov som är på fredag


Kommentarer
Postat av: Mami

Haha du ;)

2009-09-01 @ 09:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0