Party like a rockstar

Gårdagen spenderades först hemma hos Malins pappa som fyllde 46 år. När vi käkat middag, fikat, skrattat så att alla fick ont i magen och fixat oss så tog vi bussen till trångsund. Mötte Carro vid ishallen och sen så gick vi hem till Johan i tron över att det var kräftskiva. När vi kom dit så var det långt ifrån kräftskiva. Istället var vi på nedrevåningen och dansade som aldrig förr, eller Malin gjorde iallafall det. När klockan närmade sig ett blev jag hur trött som helst. Orkade knappt hålla upp ögonen. Så jag packade ihop mina saker och så drog jag hem till mr Dawe och somnade så fort jag lagt mig i sängen.


Födelsedags barnet och oerhört glada Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0