Mode projekt

Tog kvart i 9 bussen till skolan och var i klassrummet några minuter över 9. Då började vi med ett litet mode projekt och så delades klassen upp i 4 olika grupper. Vid 12 var alla klara och så slutade vi för dagen.
Gick runt i farsta centrum med Simret i min klass, sen åkte hon hem och jag mötte min syster Jenny. Vi käkade, tittade i affärer och snackade om allt möjligt. Köpte en kofta (igen) och en tröja. Fick också en tröja utav min syster, tack!! Sen när vi gått runt i alla affärer så tog jag bussen hem. Känns så sjukt nu att jag inte kommer träffa henne förns i maj nästa år när vi åker till New York för att hälsa på henne. Så på måndag åker hon tillbaka till USA. Kommer saka dig jätte mycket!!!!!
Nu ligger jag i min säng och ska sova tills vi ska äta middag, sen blir det träning!
Puss

Och såhär blev det (min grupps är den första bilden)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0