Hej alla vänner tömmer glasen & nyp en hona i stjärten!

Gårkvällen var faktiskt riktigt lyckad. I början var det riktigt stelt då det blev tjafs av en viss anledning. Onödigt! Sen dog min mobil och efter det blev allting mycket mycket bättre. Anki och Lillen hade gjort det jätte mysigt, Linnéa åt över 20 kräftor, jag tryckte i mig potatissallad, snaps visorna var igång och stämningen blev på topp. När alla käkat klart så drog alla tjejer över till dansgolvet och dansade loss. Efter ett tag kom alla killar och gjorde tjejerna sällskap, Anki, Lillen, Lollo och Matias(?) visade också sina moves. Jag hade riktigt riktigt roligt och kvällen kunde nog inte blivit bättre! Dawids pappa hämtade oss vid 3 och eftersom vi var för många i bilen så fick jag och Dawid ligga i bagageluckan, vilket var riktigt skönt då vi båda somnade på direkten. Vaknade upp när vi lämnade av Charlie och så satte vi oss i baksätet. Ramlade in efter halv 4 och jag har nog aldrig längtat så mycket efter att bara få lägga mig i sängen.


Och såhär snygga var vi igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0