Fys & stekande sol

Första träningen efter sommaren och jag har bara ett ord att beskriva träningen med: död. Fysen var nog det jobbigaste jag varit med om i alla 10 år jag spelat fotboll. När vi väl var klara med fysen började boll träningen och efter ett tag kom nästan allting tillbaka utav det man tappat under sommaren.
Har nyss duschat och jag har redan ont i kroppen. Borstade tänderna efter jag duschat, så jag slipper röra mig ifrån sängen på hela kvällen. Mr Dawe ringde nyss och sa att han snart skulle komma hit. Så när han kommer ska han vara min slav under hela kvällen (vilket jag alltid annars är åt honom). Så hans jobb är att hämta vatten innan vi ska sova, släcka lampan, öppna båda fönstrerna, fixa fläkten, stänga av tv'n när vi tittat färdigt och hämta den filmen vi ska titta på. Nu ska jag fixa min ipod och sen vänta tills min boo kommer.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0