Fredags myyyys

Jag har så ont i hela jävla kroppen. Min plan om att jag skulle ligga i min säng hela kvällen igår blev inte riktigt som planerat. Jag fick hämta vatten, släcka lampan, öppna fönstrerna och fixa fläkten. Enda anledningen till att jag slapp hämta en film var för att vi inte tittade på film och jag behövde inte gå upp och stänga av tv'n för att Dawids tv har fått flytta in hos mig och den har en fjärrkontroll.
Har iallafall legat i sängen hela dagen, dels för att jag inte kan göra så mycket annat för att jag har så ont i hela kroppen och för att jag inte ens har lust att göra något annat.
Har inte heller några planer än för ikväll, men något lär jag ju hitta på.
Hörs sen, peace!


Ta mig tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0