Fredag 21/8

På förmiddagen åkte jag till nacka forum med Sanna, Charlie och hans flickvän My. Gick runt i tittade i massa affärer, käkade på taco bar och sen drog vi hem.
Mådde verkligen piss när jag kom hem. Fattade först inte varför men sen kom jag på att jag igår börjat med mina mediciner igen, som gör att jag kommer må illa i ungefär 2 veckor. Så jag kommer inte vilja äta något, vilket jag måste eftersom alla riktiga lektioner börjar på måndag och då behöver jag mat för att orka..
Så jag låg i soffan hela kvällen tills typ 8 och så körde Jelle mig till Dawid. Han satt och käka och efter en liten stund kom Dennis och hans flickvän Denise. Vi satt och tittade på tv och sen vid halv 9 drog vi till rondo för att hämta upp Namtal.
Åkte till heron och så tittade vi på Sommaren med Göran. Den var jätte rolig, bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0