Första dagen i gymnasiet

Och nu är första skoldagen avklarad och än så länge är jag riktigt nöjd med mitt val. Vi är typ 19 tjejer och en kille i min klass. Nästan alla verkar as sköna och mina mentorer var jätte gulliga så jag trivs redan as bra. Det enda problemet är att jag nog aldrig kommer lära mig vart allting ligger, så jag får fixa en karta imorgon eller nått.
Fick en cardigan av mamma efter skolan som tack för att jag vaktade Nicole i fredags. Sen åkte vi hem och nu är mami och Tobbe i centrum och handlar mat. Är hur hungrig som helst så jag hoppas att dom skyndar sig.
Ska ta en liten power nap tills dom kommer. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje har du valt? :)

2009-08-18 @ 13:35:10
Postat av: Erica

Handel mode i farsta gymnasium

2009-08-18 @ 15:17:18
URL: http://ersti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0