Skit match

Åkte och spelade match nere i vreten. Vi mötte Järla och det gick åt helvete hela matchen. Dom fick in ett skit mål som våra backar bara gav bort. Och alla anfall och alla chanser vi hade var bara skit, bollen ville verkligen inte in i målet. Domaren sög, så otroligt dålig.
Så nu har jag fått skriva av mig lite om allt dåliga. Det som var bra var att nästan alla i laget verkligen kämpade, krigade på som aldrig förr.
Sen fick jag höra att vi nämligen möter dom imorgon igen fast i en annan serie, så imorgon åker dom på stryk!

Nu har jag iallafall duschat och ska när som helst göra frukost/lunch/middag. Sen kommer Tette och hämtar mig, som jag för övrigt inte träffat sen Malin blev 20, vilket var i MAJ! Illa! Sen ska vi hämta upp Mallan också, när hon slutat jobba. Så vi hörs lite senare eller imorgon, Puss



Tette och Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0