Food is love

Började 8 imorse med svenska, vilket var den första riktiga lektionen. Efter den lektionen hade vi inte så mycket mer till lektioner, eller vi var i klassrummet och sånt men det blev aldrig något mer arbete.
Satt och skickade sms med Simret på lektionen om att vi båda var super hungriga och att det var över en timme kvar tills det var lunch. När klockan slog halv 12 sprang vi till matsalen och hann ta 4 steg inne i matsalen när vi möttes av världens längsta matkö. Så jävla typiskt när man verkligen är super hungrig. Så vi fick stå i kö i nästan en kvart. Det var nästan så att man inte ens var hungrig längre när man kom fram till maten. Aja nog om mat. Fick en ny tjej i klassen idag. Alltid kul med flera tjejer i klassen. Tittade på film sista lektionen, som vi sen kommer jobba med. Den var riktigt bra faktiskt. Tur nog, annars hade det varit hur tråkigt som helst att jobba med den.
Hade sällskap med Simret till tunnelbanan och sen så skiljdes vi åt. Och på bussen hade jag sällskap i telefonen av min Mulli.

Nu har jag käkat middag och ligger nu i min säng och tittar på tv. Kommer säkert somna i nån timme så jag ska sätta alarm på min telefon så att jag inte sover hela kvällen och inte kan somna sen när jag egentligen ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0