fjorton&trettiofyra

Min match mot Nacka/järla är inställd, vilket var lika bra då jag mår piss igen (min medicin) och då slipper jag ha ångest över att tacka nej till en match. Istället tänkte jag åka och titta på Dawids match, men eftersom jag känner mig själv alldeles för väl så vet jag att jag aldrig kommer orka sitta och titta på en match i mitt tillstånd.
Så jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra. Ingen är hemma, dom är i nån lokal i typ stan och firar Nicoles 1 års dag. Även fast hon fyllde 1 i Juli. Och jag är inte där för att jag skulle spela match, vilket jag inte ska nu. Så vad jag ska hitta på återstår att se. Kanske fixa klart allt i mitt nya rum. Inte för att det finns så mycket att göra men ändå. Eller stor rensa i min garderob, eller kanske leta fram mer anteckningsblock till skolan. Nått lär jag hitta på, först ska jag sova ett tag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0