Fest i baksätet

Matchen slutade 4-1 till oss. Det var kallt, det regnade och det blåste som fan. Jag och Elina satt under en filt och försökte mysa så mycket som möjligt för att hålla oss varma. Vilket vi lyckades rätt bra med ändå.
Efter matchen åkte vi hem, då jag och Linda hade en liten fest i baksätet. Kände verkligen hur vi fick till det med våra otroligt vackra stämmor. Sen om resten som var i bilen håller med är en annan femma.
Skulle åkt till min bebo men var hemma vid 11 och då kändes det jätte onödigt att behöva gå hem till honom i regnet eller vänta i 45 min för att ta bussen. Sen börjar jag 9 imorgon och måste duscha innan och ha mig och då sover man helst hemma. Så vi ska sova utan varandra inatt, hur det nu ska gå återstår att se.
Ska borsta tänderna nu och sen sova. Iallafall försöka.
Puss!





Kommentarer
Postat av: Elina

Vi lyckades FETT bra!! Föresten, är det du som är Arshti?? hahahaaahohoohoh

2009-08-19 @ 15:33:59
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahahahahaha Arshti, så fult! :D

2009-08-23 @ 14:37:08
URL: http://ersti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0