Bigger then you ever done it

Låg och drog mig hela morgonen i sängen. Dawid skulle åka tidigt för att göra ett besök hos en naprapat. Plutten har ont i ryggen och det såg tydligen inte så bra ut. Åkte iallfall till farsta med mamma och Nicole, hittade två tröjor, en långärmad och en söt mössa. Så det blev inte riktigt en vrål shopping, då jag skulle till stan direkt efter farsta med Malin. Men så blev det inte för att cp barnet inte vet hur man svarar i sin telefon. Varför har man en mobil om man inte vet hur man använder den? Något du borde fundera på Malin Öhrn. Har ringt henne ett par antal gånger, men har inte fått nått svar så bäst för dig Mallan att du har en bra anledning till att total dissa din bff. Om du skyller på att du har ont i halsen så kommer jag döda dig.
Sitter nu och dunkar Drake - best I ever had och ska snart käka en tidig middag, packa min väska och sen dra ner till vreten och titta på min träning (kan inte träna då jag helt plötsligt är otroligt förkyld). Efter det drar jag direkt hem till min man.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0