Barnvakt

Vid ett idag så kom Jelle till Dawid och lämnade av lilla Nicole. Resten av familjen skulle nämligen på bröllop så jag och Dawe fick äran att vakta Nicole (idag igen). Så vi satt och tittade på tv, Dawid och Nicole lekte för fullt i soffan och sen vid 4 när Dawid skulle röra sig mot sin träning så blev Nicole jätte trött, vilket var helt perfekt då hon somnade i vagnen när vi gick hem.

Nu har jag och Nicole ätit middag, tittat på teletubbies i TVÅ timmar, legat livrädda i soffan för åskan och blixten (jag var livrädd och Nicole fattade inte riktigt vad jag höll på med), stått och tittat ut genom fönstret när det verkligen öste ner enorma hagel bollar. Helt sjukt va det öste ner. Hela baksidan är nu full med stora is bollar.
Nu ska vi ta ett bubbelbad medans det åskar och spö regnar.
Puuuuuss



Såhär såg det ut när det haglade på min baksida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0