2 cool 4 school

Ingen förstår hur jobbigt det var att gå upp imorse. Fick för mig att jag skulle bli piggare av att duscha, men det blev helt tvärtom. Gick till bussen, där jag som vanligt få stå och vänta i 100 år och när den väl kommer så är bussen proppfull. Möttes av två väldigt fulla killar i farsta centrum. Dom hade ett varsitt ölglas i handen och så sjöng dom. Kunde inte låta bli att börja skratta. Så sorligt att gå full klockan halv 8 på en måndags morgon dyngrak med knappt några kläder på sig.
Meeen iallafall, nu har jag svenska. Vi pratar om "blattesvenska". Så jävla trååååkigt.
Aja Simret håller på att fixa facebook och hon behöver hjälp.
Puss


Några tjejer i klaassen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0