Yesterday

Åkte till stan med Malin. Mötte senare upp Sanna. Gick runt och kollade i massa affärer och köpte lite smått och gott. Sanna köpte en mysig tröja. Malin fick med sig ett linne, converse och ett bikini-set. Jag fick med mig en kjol, två tröjor, en klocka och ett par solglasögon, bilder kommer senare. Fikade när vi var klara med all shopping och tog sen tåget hem. På tåget fick jag och Malin idén att kolla på Bajen - Hammarby (Hahahaha skrev fel förut, menade såklart Djurgården) så vi åkte till Olearys i haninge och kollade där med Ida, Tette och Jk. Bajen lekte som vanligt! Gick sen hem till Malin och sov.


babes

Kommentarer
Postat av: HAHAHA

kolla på Bajen - Hammarby.....

inte dif då.....

2009-04-21 @ 16:22:52
Postat av: mc

hahaha kollade ni på bajen-hammarby?

2009-04-21 @ 17:53:45
Postat av: Erica

hahahaha jag skrev feeeeeeeeel :P

2009-04-21 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0