Tisdag

Skola all day, var hemma lite efter tre men var inte innanför dörren förns kanske halv 4 eller senare. Stod och pratade med Linda as länge. Gick sen in och käkade middag och sen var det dags att vara barnvakt. Jelle åkte in till stan och mötte mamma, dom skulle gå på bio. Så jag och Nicole tog en efterlängtad tupplur, lekte, käkade gröt och mös framför tv'n. Vilket var jätte mysigt eftersom hon bara är på mys humör vissa dagar och sen bara vill leka resten av dagarna.
Mamma och Jelle kom hem vid 9, perfekt eftersom DH börjar då. Love it!
Snackade med pappa efter programmet och nu har jag borstat tänderna och gjort mig redo för sängen. Är sjukt trött!
Så god natt alla :) Puss och kram


Männen i mitt liv

Kommentarer
Postat av: Uffe

wow... härligt bilden. Länge sen Apollo var så söt när han var liten... nu snart 1 år om 16 dagar.. puss pappsen

2009-05-01 @ 13:08:21
Postat av: Erica

Jaa då var han så söt och oskyldig!

2009-05-01 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0