I vänersborg

Hann inte skriva något igår.
Tåget till pappa gick 6 på morgonen och jag var framme vid 10. Skrev ju att jag skulle åka hit idag men eftersom min pappa fyllde år igår så ville jag och min storasyster Linda överraska honom och komma på hans födelsedag. Så det var därför jag skrev att jag skulle hit idag så att han inte skulle fatta nått :)
Gårdagen var iallafall helt galen. Gick upp vid 5 kom till vänersborg vid 10, fixade lunch, åkte till uddevalla och besökte farmors grav, åkte gokart, åkte till pappas jobb och firade honom, åkte hem och käkade middag, åkte till hörnet där pappa skulle firas igen och somnade i soffan vid 10.


Happy Birthday to yooooou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0