Fredag

Hallå!
Har varit full fart hela dagen. Vaknade vid 12, gick ut med Apollo på en snabb promenad. När vi kom tillbaka gjorde jag och Fredrica Nachos till lunch. Så jäkla gott. Åt ute på balkongen, super skönt väder. Bytte sedan om och sen så gick vi ut på äventyr. Haha gick helt vilse men sen efter 40 min så hittade vi till bowlinghallen där min papi var. Satte oss och kollade på en fotbollsmatch ett tag medans pappa värmde upp till sin sista match. Gick sen ner och kollade på honom.
När han var klar så åkte vi och käkade middag. Grillade fläskfilé, sååå gott!
Nu har jag och Fredrica precis badat och ska nu kolla på 40 days and 40 nights.
Puss och kram

Här är massor av bilder från dagen :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0