Fin besök

Bowlade imorse, kan ju säga att jag varken vann eller kom sist. Så jag är nöjd. Är ingen höjdare på bowling, men man kan ju inte vara bäst på allt :)
Åkte sen hem och vilade lite, hämtade sen upp Fredrica halv 4. Första gången jag har en kompis här hos pappa, hade mitt ex här på besök men det är en helt annan femma. När hon satte sig i bilen så åkte vi till Överby. Fick med mig ett linne, en långärmad tröja, ett par shorts och en blus. Hittade ett par as snygga rosa solglasögon som jag hade tänkt att köpa men när vi kom tillbaka till affären så hade någon annan jävel köpt dom.
Åkte sen och handlade food och sen körde vi hem och lagade tacos. Mums!
Nu har vi tittat på Honey och ska strax gå och lägga oss. Kommer säkert inte somna på ett bra tag men det är värt ett försök :)

Godnatt, Puss


Hahaha pinglor 2006 (jag och Fredrica för er som inte fattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0