Vad vore en dag ledigt? Alldeles alldeles underbart

Ursäkta min deppiga rubrik. Ska faktiskt inte klaga. Livet hade kunnat varit värre. Men efter min mördar helg så är jag riktigt sliten. Det enda positiva med helgen var att jag fick träffa min finaste. En natt tillsammans sen var det dags för honom att åka iväg igen. Har nog aldrig sovit så skönt som jag gjorde inatt med min andra halva bredvid mig. Längtar tills lördag då han kommer hem för gott. Just nu sitter jag på tåget påväg till jobbet igen. Jobbar i Sollentuna idag! Så det ska bli kul. Tänkte göra nått kul ikväll men lär somna så fort jag kommer hem. Ha en fin dag!
 

Kommentarer
Postat av: <3

Du är allt älskling <333333

2012-07-23 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0