Dags för vardag igen

Har haft en kanon helg! Bara gjort sånt som jag behöver. Har dock inte haft tid med datan eller annat trams. I lördags morse åkte mannen till Spanien på en grabb/golf resa. Så jag drog till kista galleria med syster, Valentina och Carro. Efter det till beomma för att överraska bror, men han hade redan slutat haha fail. Åt middag med Carro, sen på kvällen blev det äventyr med henne o Malin. Very fun.
I söndags tog jag och Carro en rejäl sovmorgon, så åt vi frukost, duschade och drog till farsta när vi var klara. Träffade syster och Valentina igen och så kikade vi runt lite. Åkte sen hem och hade myskväll med Malin, Pippi och såklart Carro. Åt middag och tittade på två filmer. Super mysigt.
Idag har jag först varit ute på bullandö med Malin, Pippi, Sarah och Forre. Åt lunch och käkade mjukglass. Yum. Åkte sen hela vägen till sollentuna för att det var dags för mig att jobba. Timmarna gick super fort vilket var väldigt skönt och kul. Nu klev jag precis in för dörren här hemma och ser att mina tre älsklingar (Malin, Carro & Pippi) har lagat ihop en lyxmiddag. Jag har världens bästa vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0